vera-to-america.reismee.nl

1 maand in Amerika

Hoi hoi,

Ik ben alweer ruim een maand in Amerika. Wat is er allemaal gebeurd? Nou school is begonnen en ik volg de vakken: U.S. hisory, studyhall (huiswerk uur?), algebra 2, engelish 4, weightlifting, anatomy en journalism. Ook heb ik home coming gehad wat erg leuk was, de hele week verkleden, vrijdag prep rally en zaterdag de home coming dance. Ook zit ik in het basketbal team. Het eerste weekend dat ik hier was, ben ik naar een rodeo geweest. Alex (mijn gast zusje) deed daar aan mee. De fair is vorige week ook begonnen. Het is de grootste fair hier in georgia. Mensen door heel georgia heen komen hier naar Perry toe voor de fair. ( de fair is een soort van kermis). Mijn gastgezin gaat mij ook werstern leren. Het idee is dat ik binnenkort mee kan doen aan een rodeo.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active