vera-to-america.reismee.nl

Basketbal en kerst

Hoi hoi,

Een paar weken geleden heb ik mijn eerste basketbal wedstrijd gehad. Helaas hebben we die wedstrijd verloren. In totaal hebben we 3 wedstrijden gespeeld waarvan 2 verloren en 1 gewonnen. Ook heb ik vorige week mijn "exams" gehad. De examens hier zijn net zoiets als tentamens. Na de examens heb ik kerst vakantie gekregen. De kerst vakantie duurt ongeveer 3 weken. Ook hebben we afgelopen zondag een kerstboom gekocht en natuurlijk opgetuigd. Afgelopen donderdag ben ik samen met paar vriendinnen wezen christmas shoppen om paar cadeautjes te halen voor mijn gastgezin.

Vandaag gaan we koekjes bakken. En voorbereiden voor kerst. Hier ijjn Amerika bestaat kerst uit kerst avond (dec. 24) en kerst dag (dec. 25). Op kerst dag komen er een heleboel mensen. Dus moet er ook de heleboel eten worden gemaakt. Want dat is wel een groot deel van de feestdagen en dat is eten.

Reacties

Reacties

Jan maris

Jij ook een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.

Jan P

Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active