vera-to-america.reismee.nl

Update

Hoi Hoi,

Nou tis alweer een tijdje geleden. Er is een hele hoop gebeurd. Met voetbal zijn we naar de eerste ronde van the state championship gegaan. We lagen na die wedstrijd er ook meteen al uit. Het andere team had al een doelpunt in de eerste 30 seconde. En in de eerste 5 minuten stonden we al met 4-0 achter. Uiteindelijk hadden we verloren met 9-0.

Ook heb ik mijn laatste schooldag gehad. Die was 9 mei. Er waren rond die tijd ook verschillende activiteiten die te maken hadden met graduation. De eerste was senior night. Hier moesten alle seniors en exchange students aanwezig zijn. Ik ging samen met heidi(gastmoeder) en Keith (gastvader). Om de een of andere reden vo d school het nodig om mij en mijn gastouders bij een andere exchange student te zetten. En dan zou je dus denken dat is toch helemaal nie erg. Maar hier komt het. Tijdens senior night deden we dus een quiz dat voornamelijk over westfield en zijn geschiedenis en mensen die jaren geleden al geslaagd waren ging. Dus ongeveer 3/4 van de vragen hadden we geantwoord met Bob omdat we geen idee hadden wie al die mensen waren. We hadden de quiz nie gewonnen helaas?. Ook deed de schoolhoofd een praatje en ik weet niet waarom maar hij praatte alleen maar over de dood wat dus heel raar is.

17 mei, de dag van graduation. In de ochtend hadden we mothers tea. Waar je dus maar toe gaat met je moeder of in mijn geval gastmoeder. Samen met Alice, riley, elana en ik moesten hier voor dus ook een filmpje maken. Het filmpje ging over da tf alle studenten iets zei tegen hun moeders. Dit is wat ik zei: " Heidi thank you for putting up with all my crap this past year. And if you think that you can get rid of me by putting me on a plane, you're so wrong". Tijdens het filmpje kregen ook nog wat te eten. 'S avonds was graduation ik ging daar ook heen samen met Mary (mijn cr). Eerst deden wat mensjes een praatje en daarna kwam de gehele cermony. Toen ze de laatste naam noemde liep ik naar het podium en liep ik er over heen. School had tegen mij en alle andere exchange students gezet dat we dus niet over het podium heen mochten lopen. Maar ik had zo iets van ja bullshit ik ga gwn. En dat deed ik dus ook. Na westfields graduation gingen we naar peach countys graduation wat dus een public school is.

De zaterdag daarna gingen we naar quitman waar de rodeo is. Dat weekend was dus rodeo finals. Ik had dus twee barrelraces wat normaal dus 1 is. Zaterdag was een lange dag want de rodeo was niet voorbij to ongeveer 22.00 uur. Die zondag waren de awards. Ik kreeg een emmer, een borstel, beltbuckel en nog een kleine tasje. Oom had ik een foto boek gekregen waar allemaal foto's van my instaan van wanneer ik aan het rijden was in de rodeo. En ik heb geen idee wat ik met mijn gezicht doe als ik rij maar het ziet er wel grappig uit. Dit was vrij snel klaar en we waren rond 17.00 uur weer thuis.

Die maandag had ik slecht nieuws... Westfield had me van school af gestuurd en dat was bij ayusa terecht gekomen. Ik moest mijn statment doen over waarom ik had gedaan wat ik tijdens graduation had gedaan. Ook moest ik een sorry brief naar de school toe schrijven. Het waren een paar spannende dagen want het was nog maar de vraag of ik in het land kon blijven of nie. Want volgens de rene.s is het zo dat wanneer je van school word gestuurd je dan onmiddellijk naaf huis toe moet. De reden dat ik mocht blijven was omdat school al was afgelopen en dat ik het hele jaar geen problemen heb veroorzaakt. Ze hadden me wel een taak straf gegeven. 10 uur community service. Dat had ik gedaan bij second change dog shelter wat dus een honden asiel is.

Oh ja in het weekend van 4 mei zijn we ook naa rf de back to verhuisd.


XX Vera Hilbrink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active