vera-to-america.reismee.nl

Spring madness

Hoi Hoi,

Een paar weken geleden had ik springbreak. Ik ben toen samen met Heidi (gastmoeder) en Victoria (gastzus) naar het aquarium in Atlanta geweest. Het was heel leuk we hebben naar allemaal verschillende soorten vissen gekeken. Ook aan het eind van de middag zijn we naar een dolfijnen show geweest en hebben we een behind the scènes tour gedaan. We zagen toen ook hoe een zeeleeuw werdt getraind. Die dag zijn we ook wezen lunchen bij het hard rock café. Dit gebeurde allemaal op woensdag,

Donderdag ben ik samen met Victoria naar haar college gegaan en ben ik ook mee de les in geweest. Het was best wel saai. Omdat ze alleen maar in de ochtend les heeft zijn we die middag naar Andersonville geweest. In Andersonville staat een civil war museum en daar zijn we even in geweest. Donderdag bleef ik bij haar in haar dorm slapen.

Op vrijdag zijn we met zijn tweeën naar little grand canyon geweest. Bij little grand canyon stonden haar oom en tante en neefje en nichtje te wachten op ons. We zijn wezen wandelen daar met zijn alle. Ook vonden we oude verroeste auto's van wanneer het nog een homestead was. Een homestead is een groep mensen (meestal een familie) die ergens in een bos wonen en alleen afhankelijk zijn van wat ze zelf verbouwen en van de natuur. Little brand canyon is daarom dus ook gemaakt door mensen en niet door de natuur. Al de mensen die daar leefde moesten weg omdat het een national park werd.

Zaterdag zijn Heidi, Victoria en ik naar goat yoga geweest. Nou goat yoga is dus yoga met geiten. Dus wanner je alle yoga posities doe de baby geitjes kunnen dan op je springen. Na goat yoga waren we nog even gebleven.

Op zondag waren de zelfde oom en tante geweest we zijn wezen paardrijden. Toen we daar thuis kwamen was ik ben af.

Vorige week had ik een voetbal wedstrijd en de uitval van de wedstrijd was 12-0 wat betekent dat het andere team was mercy-ruled. Er was nog 5 minuten op de klok toen de wedstrijd werdt stil gezet. Ik had doelpunt nummer 8 gemaakt. Onze keeper had het laatste doelpunt gemaakt.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active