vera-to-america.reismee.nl

Update.

Hoi

Even een update van wat er allemaal is gebeurd. Sinds een paar weken speel ik voetbal. Dat gaat best wel goed. Laats hadden we een wedstrijd en die liep niet goed af. Halverwege de 2e helft werd de wedstrijd stil gezet omdat de ouders van de andere school alleen maar tegen de scheidsrechter schreeuwde en over het algemeen gewoon veelste luid waren. Dus te zette de wedstrijd stil om iets voor te lezen dat je niet tegen de scheidsrechter mag schreeuwen an al dat. Daarna ging de wedstrijd weer verder maar de ouders konden niet stil zijn dus ze stopte de wedstrijd weer. 1 van de scheidsrechters zei tegen de coach van de andere team dat alle ouders weg moesten gaan. Dus zij liep naar de ouders toe en begon tegen hun te schreeuwen. Ze schreeuwde niet alleen tegen de ouders maar ook tegen 1 van de scheidsrechters dus ze kreeg een gele kaart. Niet veel later liepen de scheidsrechters van het veld af en was de wedstrijd afgelopen. Er was nog 8.22 min over en we hadden gewonnen met 1-0.

Ook ben ik met ayusa naar de capitol building geweest om governor Brian Kemp te ontmoeten en een foto met hem te maken. (Brian Kemp was gekozen vlak achter ik aan kwam in de U.S.A). Dus we reden helemaal naar Atlanta toe. Toen we daar aankwamen moesten we ruim een uur wachten tot dat we hem daadwerkelijk konden ontmoeten. Nadat de foto was genomen zijn we nog wat rond wezen lopen door het gebouw. We waren zelfs voor een volle 5 sec in een meeting van the house of representatives. Daarna zijn we naar world of Coca-Cola geweest. Dat is een museum volledig over cola. Er was ook een ruimte waar je verschillende drankjes konden drink van over de hele wereld. Al die drankjes zijn dan eigendom van het merk Coca-Cola. Als je daar ooit komt proef het drankje van Italië NIET! Dat drankje is zo goor.

16 maart was prom. 2 dagen voor prom was ik gevraagd door Logan. Op zaterdag 16 maart moest ik eerst nog naar de winkel om een paar hakken te halen. Ook moest ik nog een lippenstift hebben en een handtas en nagellak. Het klaar maken ging best snel, was twee uur te vroeg klaar. Om half 5 haalde hij mij op en gingen we foto's maken in downtown Perry. Daarna zijn we uit eten geweest waar nog een aantal foto's zijn gemaakt met de gehele senior klas. Toen dat allemaal klaar was zijn we naar school toe gegaan(dat was waar het feest was). Zo'n beetje aan het einde was de senior walk out. Dat is dat alle senior's samen met hun date over het podium heen lopen. Na prom zijn we nog naar een after party geweest.

Aantal weken geleden waren er een paar tornado's. En op een gegeven moment wanner ik op mijn bed lag een boek te lezen kwam Heidi(gastmoeder) binnen stormen. Ze zei " trek je schoenen aan, we gaan weg nu!" We zijn dus in de truck gegaan om naar een huis te gaan van een familie vriend. Dat huis had een kelder dus ja. We waren daar in 15 min tot het luchtalarm afging. Toen kwam Heidi weer binnen stormen en zei dat we naar de kelder moesten gaan. Daar zaten we ongeveer 15 min tot het luchtalarm weer stopte niet kort daarna gingen we weer terug naar huis.