vera-to-america.reismee.nl

Rodeo weekend

Hoi,

Rodeo weekend is leuk. Helemaal als je zelf mee doet. En dat is wat ik dus ook heb gedaan. In barrels. Het ging best goed zo voor de eerste keer. Op zaterdag deed ik er 26 sec over en zondag deed ik er 21 sec over.

Rodeo weekend is dus 2 dagen: zaterdag en zondag. Er zijn verschillende onderdelen zoals: barrels, poles, goat tie, roping en nog meer. Ik deed alleen barres en waarschijnlijk ook volgende maand ook poles.

Ik kwam zaterdag ochtend aan samen met Victoria omdat ik vrijdag basketbal training had. We overnachten in een hotel. Zondag ochtend gingen we bij ihop ontbijten. Het eten was verder goed alleen de servers wat minder. We moesten lang wachten voor dat we iets kregen terwijl mensen die later binnen liepen wel dirrect eten kregen.

Nou dat was het wel zo'n beetje

Doei,

Vera

Reacties

Reacties

Jan P

Leuk om je berichten te lezen, blijf genieten daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active