vera-to-america.reismee.nl

new york

hoihoi,

donderdag 30 augustus werd ik tijdens het eten gebelt met het nieuws dat ik een gast gezin heb. Afgelopen zondag ben ik daarom ook naar amerika toe gevlogen. Het verblijf was in het dubble tree hilton hotel. De zondag dat we aankwamen zijn we eerst nog even naar een mal geweest en hebben we s'avonds pizza gegeten. Maandag zijn we new york in gegaan. we zijn eerst naar central park geweest en daarna naar grand central. daarna hebben we over de high line gelopen. s'avonds hebben we gegeten bij het hard rock cafe. na het eten zijn we nog op time square geweest. op dinsdag zijn we eerst naar 9/11 memorial gegaan en hebben we daarna over wall street gelopen. na wall street hebben we de boot gepakt om naar het vrijheidsbeeld te kijken. ook zijn we nog naar brooklyn bridge en cony island geweest. s'avonds hebben we bij een itiliaans restaurant pizza gegeten. na het eten zijn we naar top of the rock geweest. woensdab ben ik het gast gezin gevlogen.